Så nära..

Idag var det så nära att jag skulle åka och titta på en kanin. Men sen tänker jag efter och då tycker jag bara synd om den stackarn. Bo helt själv i min lägenhet, för jag är ju nästan aldrig hemma. Dessutom räcker det ju inte bara att mata den och kela med den, man måste ju göra rent buren..rätt ofta..man måste klippa klor och listan kan göras riktigt lång. Jag har ingen plats för hö och spån. Fodret går väl bra..det kan man säkert trycka in i nåt skåp nånstans men buren lär ta upp halva lägenheten om jag ska ha samvete att låta kaninen leva där inne. Det är inte rättvist att kaninen ska behöva lida för att jag är ensam.

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

En Furbee är nog vad du behöver :)

2008-10-05 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0