magen

min mage hatar mig
idag har jag varit hemma från jobbet. Sovit sovit och sovit. Sen vaknade jag när Älin skickade sms och sa att det snöade. och snöade gjorde det minsann..och nu är allt borta. Men då var i alla fall magen nöjd..så då försökte jag äta lite knäckebröd och det skulle jag inte gjort..ajajaj vad den kan göra ont. Så länge magen är tom är den nöjd..men hungrig. Pest.

Annars sitter pappa och jag på varsitt håll och letar bil åt mig på blocket. När han hittar någon ringer han och säger det. När jag hittar en så skickar jag ett sms och så ringer han upp. Det är praktiskt med msn..men det har ju inte han.
Imorgon ska jag flytta Hannah till Mellösa och åka till IKEA. Wohoo! Minns inte ens sist jag var på IKEA.
Hoppas att jag kan äta då..

pusshej

Kommentarer
Postat av: Syster

Låter som magsår, det gör ont. Pappa ska komma och fixa min bil idag, sen kan du låna den!

2008-11-01 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0