jag och min cykel

I morse klockan 06 ringde min klocka (som tur var) och jag klev upp, klädde på mig och gick ner i källaren och plockade fram den röda faran (?). Det var inte det roligaste jag kunde ha hittat på vid den tidpunkten men vad gör man inte för att åka till hästarna så de får komma ut i friska luften.

Med andra ord har min cykelkarriär börjat på riktigt nu..jag är redan trött på den..haha. Nej det är rätt skönt, men jag glömde pannlampan i stallet så det kommer blir ruskigt mörkt i natt när jag ska cykla hem från jobbet.

Jag har blivit bjuden av Älin till min syster nästa tisdag på julfirande och kladdkakans dag. Jag vet inte riktigt vad det innebär men jag ska tydligen ta med julmust och grädde. Finns det julmust på ica redan? Får väl kolla det minsann..

nu ska jag förbereda mig mentalt för min resa..

pusshej


Kommentarer
Postat av: Karin

Dom har must på ÖB....

2008-10-27 @ 15:24:56
Postat av: ÄLIN

Ja o orkar du inte åka på ÖB så finns det på allas vårat älskade ? Rätt Pris.. Men det borde finnas på Ica.

2008-10-27 @ 16:40:55
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Syster

Jag sa ju att du kan ta min bil. Jag ska ingenstans!

2008-10-27 @ 20:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0