Jag behöver flytta

Nyss var jag nere i tvättstugan. När jag stod och vek kläder hörde jag att det kom någon genom källaringången..han pustade, stönade och harklade sig och hade en massa andra konstiga ljud för sig. Plötsligt börjar han skrika och härja och sedan "låser" han in mig i tvättstugan. Och där står jag. Han härjar, välter cyklar och vem vet allt han höll på med. Jag vågade inte gå ut på bra länge..han hade nog gått för jättelänge sedan innan jag vågade öppna dörren. Men jag var glad att han stängde in mig där..annars vet man ju inte vad han kunde ha gjort. Jag gillar inte alkoholister!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fy fanken! JAg säger ju att duska flytta hit!!!!

2008-10-13 @ 08:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0