Sara Bond

Det klingar fint tycker jag. Och när vi väl har gift oss så kommer det på köpet att jag blir stor och stark, kan åka jorden runt lätt som en plätt och skjuta hej vilt omkring mig. Det ser jag fram emot.

Om någon undrar så har jag och Fie varit och sett Quantum of Solace. Den var väldigt bra..men jag håller med sofie..var har alla tuffa prylar och snygga bilar med all världens gadgetutrustning tagit vägen?
Annars har vi druckit glögg och ätit tacos, samtidigt. Och det har gått bra. Jag sov inget i natt för jag låg och hade kramp i magen..men sen gick det över när jag varit ute och ridit på dagen och pysslat och donat. Jag tror inte på den dumma doktorn. Min mage hatar mig bara.

Veckan som kommer:

[Måndag] 07.Släppa ut hästarna. 08.Rida Rival. ca.11. Hälsa på banken. 15.30-01 Jobba. ~01. Sova.
[Tisdag] 07. Släppa ut hästarna. 08. Rida Rival. ca.11. Leka med Älin. 16-01 Jobba ~01. Sova
[Onsdag] 07. Släppa ut hästarna. 9.30-16 Jobba. 19 Ridlektion hos Berit. 21 Grey's Anatomy ~22. Sova
[Torsdag] 9.30-16 Jobba. Kvällen rida Rival. ~22. Sova
[Fredag] 07. Släppa ut hästarna. 9-14 Leta bil 15-01 Jobba. ~01 Sova.
[Lördag] Fri lek hela dagen. Från 18 INFLYTTNINGSFEST hos HANNAH!!!
[Söndag] Gör så lite som möjligt. Glögg hos Fie?

nu sova så jag får några timmar iaf.

♥ pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0