I morgon

Ja, jag ska ringa vårdcentralen imorn. Pallar nog inte med det här så länge till. Igår var det helt okej..jag kunde äta normalt och det gjorde inte ont hela tiden..utan bara i korta stunder. Idag har det varit värre. Eller det började helt okej..men sen har det blivit sämre och sämre. Det bästa var ju att hälsa på Fred och äta bullar, kakor och tårta. Speciellt när man är som jag..sjukt mycket gottegris och verkligen inte kan hålla mig borta från det. Men jag har ju inte världens bästa matvanor överhuvudtaget..eller faktiskt inga matvanor alls. Kanske skulle skaffa mig några..någongång..äh..vi får väl se vad de säger..

pusshej

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Har du magsår?...

Jag vill bort

2008-11-03 @ 07:15:38
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0