helg

Nu är det snart helg för alla vanliga människor med vanliga jobb. Jag har inte börjat dagens pass ännu och har även morgondagens kvar.

Men jag har hunnit rida, städa och diska. Och även hunnit sova lite minsann, men jag är lika trött för det. Den är en konstant i mitt liv.

Nu ska jag förbereda mig mentalt och åka till jobbet.
Den här magen vill inte riktigt bli så bra som man skulle önska..fast att jag har ätit gröt! Trött på att alla tjatar om att jag måste äta..jag ÄTER!!!

På söndag tänker jag strunta i magen och dricka glögg med sofie och se på bio. Där får man minsann ingen gröt och jag tänker banne mig inte ta med någon heller!!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0