SOMMAR

Strålande solsken och det har knappt varit ett moln på himlen idag. Underbart! Jag har legat på gräset i Mellösa och löst Sudoku och sovit mellan varven. Nu ska jag snart ta min cykel och bege mig till slottet.

Igår var också en riktigt bra dag. Cyklade till jobbet..perfekt cykelväder nu ju! Fick tårta av vår bästa stamgäst så innan jag cyklade hem hade vi tårtkalas. Sedan cyklade jag vidare till mellösa, fick lite mat av mamma och cyklade till stallet. Där hämtade jag Fui och red iväg till Berit och fick en riktig hopplektion. Oj vad det var jobbigt, tyckte han, och gjorde det riktigt jobbigt för mig också. Efteråt fick han en ordentlig dusch innan han fick gå ut till de andra i hagen. Själv var jag inte hemma förrän kl.22. Jag har sovit ganska gott i natt.

Imorgon ska jag och Hannah till Stella Artois och tvätta och gosa. På lördag ska vi åka till Nyköping med henne och vara med på kurs. Kommer hem på söndag någon gång.

Det är för övrigt bara en vecka kvar till jag har min första semester..ska bli riktigt skönt. Jag är ledig en vecka sen jobbar jag sex veckor till och sedan har jag semester två veckor till.

Älins bäbis...kom ut nu! :)

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Och så skulle jag lägga till dig som en kontakt.. men jag har glömt helt hur man gör..
ungen kommer aldrig komma ut för övrigt. den hatar mig

2008-05-30 @ 12:28:15
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0