Harpsundsloppet

Idag har Noel och jag sprungit. Sprungit för våra liv! Hela 1,1 km. Vi mötte döden många gånger på vår långa och farliga resa men vi överlistade den och tog oss i mål. Som stöttande och medspringade "förälder" får man dock tydligen ingen medalj minsann..dåligt.

-Här kommer nummer 401, Noel Karlén Kålbäck spurtandes med mamma i hand
-HAHA, mammaSara! (Hånande och tokskrattande Madde vid sidan av målet)

Jag har även hunnit ha disco i källaren i mellösa samt ha utryckning med alla brand- och polisbilar (utom polisbilensomlåter-för den hade noel) och åka och klappa lite på Stella Artois.

Efter det red jag för första gången Fui som jag ska tävla på söndag i Ridskole Cupen. Det gick kanon! Jag hade målat upp en bild av en helt rabiat och tokdragandes Fui med lilla mig hängandes som en vante på ryggen..men det gick hur bra som helst. Ska träna hos Berit på onsdag också så får vi se hur det går.

Nu får hästarna äntligen gå ute om nätterna också..jätteskönt. Det ska visst bli frost i natt men det gör inget, de får väl springa sig varma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0