söndag

nu är helgen slut. jag är trött. ska bli så skönt att sova några timmar.
idag var min dag då jag skulle sova tills jag vaknade av mig själv. dum som jag var så stängde jag inte av telefonen så självklart blir jag väckt av att mamman ringer. -Du kommer väl och äter mat med oss sen, elin och per kommer faktiskt. mmmm..jag jobbade bara till halv fyra i morse..låt mig sova!!! men det var ju trevligt att äta lite mat innan jag åkte till jobbet igen. Det var iaf väldigt lugnt på slottet ikväll. det var konsert och sedan bara 9 middags gäster. louise höll sig dock kvar så sista stunden stod vi bara och väntade på att hon skulle åka..tråk tråk. men betalt fick vi ju iaf.

älin- det var nog mest du som var överens. jag kommer leva ensam för alltid.

imorgon bitti ska jag rida..hoppas att det har slutat regna annars blir jag blöt. jag längtar efter min stora rival..det var länge sedan jag lekte med honom. han ska bli så bra..hoppas jag.

annars vet jag inte vad jag ska tro..tankarna går i 1000rpm. men det ordnar sig nog..det blir som det blir.

på onsdag tänkte jag annars bli full. emma o jag ska försöka lura ut emma på lite drinkar och dans på något trevligt ställe. jag gillar sommar, drinkar och att dansa. men för ögonblicket behöver jag sömn. tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Älin

Men vadå!? Blev det inget mer sen lr?

2008-06-23 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0