söndag

jag är ledig idag..och imorgon! wohoo!
jag har även en väldigt soft vecka att se fram emot..jobbar tisdag-fredag och sen är jag ledig tre dagar
imorgon ska jag leka med älin. jag har till och med tagit mig ledigt från stallet, än så länge, får väl se om jag kan hålla mig borta.

den här affären med häst var för övrigt kanske inte så genomtänkt. jag har räknat lite på det och kommit fram till att han kostar mig i stallhyra och hovslagare ca 15000kr om året. sen ska han äta och allt annat tjafs som man behöver. det blir kanske ingen ny bil på ett tag. och då har jag inte räknat med den andra hästen jag hade sedan innan.

deprimerande. men så går det..han är ju för söt! ;)
nu ska jag korka upp min flaska vin och bara vara hela kvällen!

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0