semester

Idag är jag ett år äldre och jag befinner mig på helt andra breddgrader än igår. Jag har ialla fall lämnat fastlandet för ett par dagar och tänker tillbringa dem på gotland.

Gårdagen var kanon med underbara vänner och familj som firade som bara den.
(Älin det gör inget att ni inte stannade så länge, jag är glad att ni kom! Och tack för hälsning Fia! =))
Det grillades och åts tårta som aldrig förr och trots ösregn så var det en väldigt bra födelsedag.

Idag har Lucas och jag åkt båt med typ tusen mc-knuttar. Ingen överdrift för tydligen är det någon slags mc-träff på den här ön i helgen så de är överallt!!

Karin är ute och motar kvigor som rymt och sen ska vi käka gammal tårta. Eller jag tittar nog mest på..men ändock! Jag är väldigt trött idag så det blir nog inget vilt festande denna torsdag..jag ska bara njuta av att få ha en säng för mig själv igen. helt utan en liten pojke som tar mer plats och rör sig mer i sömnen än man någonsin kan föreställa sig =)

Tack och godnatt!

ed>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0