midsommaraftonen

Även om jag jobbade så var det en väldigt bra midsommarafton. Ett gäng glada norrmän kan ju inte göra en tråkig kväll.

Jobbar ikväll också och i morn och måndag och tisdag. men sen är jag ledig onsdag och torsdag. Blir nog några kronor och även några ledig dagar minsann!

Jag gillar inte att ha tid över. Nu har jag en och en halv häst att ta hand om. Det betyder att varannan dag har jag två hästar jag ska rida. Det ska bli så roligt..jag tror att det blir riktigt bra!

Jag längtar till semestern...

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Hur ska du då ha tid att gifta dig o bilda familj!? vi var ju överens...

2008-06-21 @ 22:53:28
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0