Jag må jag leva..

Jag må jag leva,
Jag må jag leva uti hundrade år!

Dagen började med att Lucas sjöng för mig och jag fick paket.
Världes bästa paket om jag får säga det själv. Det var tre grejer i och varje grej hade en egen liten motivering.
1. Majskolvehållare: För ikväll ska vi grilla bland annat majs och då behöver vi dem!
2. Glasskopa; För om vi ska äta glass nångång så behöver man en sån.
3. En discogummianka som blinkar i olika färger: För att den är cool!

Vi får väl se hur dagen urartar :)

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Sorry att jag inte orkade stanna så länge idag! Det går liksom aldrig som man planerat när Ebba är med o bestämmer.. Hoppas du har en bra födelsedag iaf!

2008-06-11 @ 20:59:27
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Heeej! Massa grattis (i efterskott blir det ju såhär dags, men ändå)! :) Hoppas du hade en jättebra dag i alla fall? Stor kram!

2008-06-12 @ 00:25:56
URL: http://fiian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0