hemkommen

Kom hem i natt minsann. det var nära att jag missade båten men jag hann precis. Väl på så fick jag stol bredvid en IT-konsult som inte kunde sluta prata, så de tre timmar jag tänkt sova på fick jag istället skavsår i öronen. Men han var inte otrevlig så det kunde ju ha varit värre.

Var i Visby i lördags och såg fotboll och åt mat med ett gäng. Så trevligt så. Glass på glassmagasinet till efterrätt och sedan utgång på munken. Full blev jag, Dansade gjorde jag. Red betongfår och hamnade till slut på max. Det kan ha hänt saker däremellan också men ni fattar ju helheten ;) det var en lyckad kväll!

Idag har jag jobbat. Det var jag och de två finska praktikanterna och iförda våra nya grå skjortor och midjeförkläden så gick det alldeles strålande. Tyskarna är på gång..de blir fler och fler för varje dag. Tyskinvasionen har börjat!

Efter jobbet mötte jag mamma på ICA parkeringen och vi begav oss ner i lesten (eller lästen? båda ser jättekonstiga ut) Vi började i guldaffären där mamma köpte födelsedagspresent till pappan. Sedan gick vi till sportaffären. Där köpte jag ett par nya skor för 400kr. Jag gillar rea. Efter det gick vi på ICA. Jag köpte 2 liter mjölk, en karlssons fyrkant och en hushållsost. veckans frukost typ. När vi hade handlat klart åkte vi till bosse o titti och lämnade pappas bil där. Så kan bosse ta med den till sthlm på onsdag morgon. Jag fick åka med mamma hem och hämta min bil och sen drog jag iväg till emma. Hon bjöd minsann på grillspett, pommes, fetasallad, bearnaissås och äppeljuice. Till efterrätt fick jag muffins och ballerinakakor. Lyx att komma till emma..en vacker dag ska även jag laga mat till flickan. Hon gjorde även en sarax2! Hon hade inte bara hyrt en..men två! inte så bra filmer. Jesse James och Surf School. Jesse James kom aldrig igång..det kändes som ett lååååångt intro till en cool västern film..men icke. Surf School skrattade jag väldigt mycket åt..men mest för att det verkade bättre än att gråta..haha..riktigt dålig amerikansk highschoolfilm. Men det var i alla fall inte jag som valde!! Men det var ändå en väldigt trevlig kväll.

Imorn ska emma o jag ut och rida en sväng o sen jobbar jag kvällen. Jobbar kväll hela veckan nu. Skulle ha varit ledig på onsdag men Malin ville kolla på fotboll då så vi bytte. Lite extra stålars..

nu sängen..min allra bästaste vän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0