sommar sommar sommar..

och jättetråkigt att jobba.
idag har det knappt varit några gäster och vi har mest bara stått och drömt oss ut i det fina vädret. vi har slagits om vem som ska få gå ut på baksidan och plocka disk, bara för att kunna suga i sig så mycket sol som möjligt. men nu är jag lite trött..det blev inte så mycket sova i natt..

igår var jag ute och red..i typ tre timmar. vi red vilse i skogen. känns bra..eller inte. det var tur att rival var med för annars hade jag fått panik. den stora fina fina hästen

snart är det helg! det var tre veckor sedan så det ska bli skönt. bara imorgon kvar...undrar bara vad jag ska roa mig med..
jag undrar även vad jag ska köpa tll noel. om ca två veckor fyller han ju nämligen fem år! sen är det älins tur..men hon blir nog några fler än fem..

och apropå köpa så ska jag gå till ica och köpa tvättmedel..och yoghurt. jag tror att jag ska äta yoghurt ett tag nu..jag tror att jag tycker att det är gott. men jag minns inte..det kanske var någon annan som tyckte det..
ska bara vila ögonen en stund..max fem'..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0