folk!!

Av alla människor som jag ogillar så ogillar jag just nu mest tyskar. Speciellt tyskar som åker på guidade turer genom Sverige och måste stanna en natt på slottet. Otrevligare människor har jag inte träffat på länge!

Idag har jag slagit i huvudet på jobbet. Rakt in i ett hyllhörn slängde jag mig med tinningen först..det blev minsann en liten bula. Det ser mest ut som en finne men jag vet att det inte är det!

Jag önskar att någon kunde komma och städa mitt hem. Det ser ut som en krigszon. Annars kanske jag bara kan flytta och lämna allt som det är så behöver jag inte bry mig?

Nehej..trött. ska tvätta imorn bitti. och vara ledig hela dagen. Hoppas att det är lika bra väder imorn för då ska jag ligga på bitchen och bli så brun så brun! =) Jag kanske kan städa lite medans jag tvättar så kan jag ägna mig helhjärtat åt att slappa i solen resten av dagen! perfekt..

snart har jag semester!!!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0