lördag

Idag hade jag en vision om att jag skulle tvätta bilen och ta kort att lägga ut här. Men sen ringde Ma och frågade om jag skulle med och shoppa, och det säger man ju inte nej till. Det blev dock inget shoppat för min del. Det var jag, syster, Sander och Ma som tog oss den långa vägen till Katrineholm. Ma köpte lite smått och bytte även ett lakan som hon köpt till systern i julklapp men som hon inte ville ha. Det blev en väldigt kort tur för det var sjukt mycket folk och extremt trångt i alla affärer.
Nu håller jag på att lagat mat! Ja du såg rätt. Jag håller på att göra mig en kycklinggryta. Hoppas att det blir gott.

Imorn kommer visst syster från ön. Roligt!!

Jag tror (och hoppas) att det är något bra som är på gång. Önskar bara att det kunde gå lite snabbare.

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0