Lördag

Ledig lördag minsann.
Älin och Puff sitter och spelar monopol. Jag suger och blev bankrutt och fick INTE vara med längre. Jag har diskat och plockat undan.
Men det har inte bara varit tråkigt. Vi har även bakat bullar och druckit en MASSA  glögg. Luciaglögg, Tindra glögg och Vaniljglögg. Vi har även druckit oboy med cointreau. Ingen höjdare ikväll..minns inte om jag brukar tycka att det är gott heller..men det brukar vara mysigt att dricka det när man är lite frusen och myser ner under en filt. Sofie har druckit glitter-cider och glittrat i hela ansiktet. Det har även blivit mycket gos och bus med Ebba. Nu sover hon sött efter några plötsliga uppvak..hoppas Älin får sova natten igenom sen.
Puffs pappa är på väg för att hämta oss. Mycket snäll pappa det där. Jag snikar med mig i bilen..de kan ju släppa av mig på vägen någon stans så slipper jag gå så långt.

Älin vann. Puff bankruttförklarades 00.03,

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0