ingen tv

kortläsaren i min tv-box har gått sönder. vilket innebär inget greys ikväll. kan det bli bättre? nej

rättning från mitt senaste inlägg. på första adventsfikat fick vi ju inte sparrissoppa utan sellerisoppa. hoppas att det blev rätt nu. det finns ju så många grönsaker och rotfrukter och allt vad det är i världen. gott var det hur som helst.

jag ligger sist i snapstävlingen. men jag ska nog komma ikapp i helgen. cilla är ju utomlands en vecka nu så då kan i alla fall inte hon sälja några.

jag funderar på att köpa en rottweiler. de är bra fina och läskigt söta när de är så där små. men vi får väl se vad framtiden har att ge..



det är ju jul snart också..jag önskar mig inget och behöver inget. men har däremot massor av underbara människor att köpa klappar till.

det enda rätta är egentligen att säga tack och hej. men jag bryr mig inte. eller jo det gör jag. alldeles för mycket, annars hade jag sagt tack och hej för länge sedan. jag vill att allt ska bli bra..men samtidigt vet jag ju att det redan är bra..fast utan mig. jag önskar mig bort.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0