tillbaka i verkligheten

Nu har semestern tagit slut och jag har jobbat 3 dagar. Det är precis som innan semestern. Jag var ju inte borta så länge..men jag hade ändå förväntat mig att det kanske skulle kännas annorlunda på något sätt. Jobbar hur som helst hela helgen. Bröllop på lördag och middag på söndag. Sen är jag ledig på mändag.

Närmast ska jag till stallet och sedan till jobbet. Rival är mycket bättre, så jag hoppas att det är slut på eländet nu. Madde ska hjälpa mig sätta ihop ett träningsprogram så vi kan komma igång sen. Ska bli roligt att komma igång med hoppningen. Men först måste han ju bli helt återställt förstås, det är bara så långsamt att bara få vara ute och gå. Det är ju nu när det ännu är lite ljus ute som man ska passa på att rida så mycket som möjligt. Men jag får ju låna de andra hästarna i stallet så jag ska väl inte klaga.

Nu är det bara 10 dagar kvar till lön också. Det blir väl inte så mycket men ändock!

Sätta lite fart nu.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0