Power Yoga

Idag har jag varit på årets första Power Yoga-pass. Toklänge sedan jag var där..och det kändes kan jag tala om! Men det var skönt att komma igång och jag känner verkligen att jag lever. Det bästa är att imorn kommer jag antagligen bara vilja dö..haha. Men det är så det ska vara..

De närmsta planerna är att äta frukost!! Magen skriker..den var hungrig redan innan yogan, men man kan ju inte yoga med en massa mat i magen så den fick vackert vänta. Efter frukosten ska jag med Älin och Ebba till Katrineholm och shoppa loss på ÖB och kanske något annat ställe..det vet man aldrig.

Ikväll måste jag nog hinna med en sväng till Lager157 och se vad det är för ställe..

Karin och kidsen kommer ikväll också..men dem träffar jag nog inte förrän imorn om jag inte pallrar mig till jobbet och säger hej. Vilket dock tar emot lite för jag är ju faktiskt ledig..men vad gör man inte.

Jag har börjat tömköra Rival. Det går rätt bra faktiskt..jag vet inte riktigt vad jag gör men det ser bra ut. Någon dag måste jag nog få en kurs av någon som kan.

MAT!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0