Luren

Min stackars telefon har börjat ge upp så idag åkte jag till telenorbutiken och köpte en ny. Nu ska väl alla knappar funka ett tag hoppas jag. Det blev en w760i..jag är lite skeptisk till skjutet men det ska nog gå. Fick över 1000kr rabatt av Arne..me like! Så jag slog på stort och köpte mig ett bluetooth headset också. Egentligen gillar jag inte pengar..det är därför jag gör mig av med dem så fort jag får tillfälle.

Just nu är det lite långsamt. Försökte få emma att hitta på något med mig..men hon bara syr och syr. Inte så konstigt kanske med tanke på att hon ska ha klänningen på sig på lördag på bröllopet. Hon är bra duktig som syr sin egen klänning..skulle aldrig falla mig in att göra något så vansinnigt.

Sommarens bästa bild:



Egon gillar inte att gå på marknad..vi har precis kommit dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0