Jobb helg

Ska åka om 5 minuter så det är bäst att jag skriver snabbt.

imorn är det bröllop..ikväll vet jag faktiskt inte riktigt..det blir nog trevligt hur som helst.
lite trött men så kan det vara.

karin kom sent igår tillsammans med egon och lucas. i morse ringde hon och väckte mig och sa att de var på väg hem igen..kul..jag hann inte ens träffa dem. dumma kor!! mjölka er själva!!!

Rival har fått vila idag..han har ju gått alla andra dagar den här veckan så..

Jag är den misslyckade lillasystern som inte har man och barn och hus och allt det där..därför tycker älin att min pappa ska köpa deras lägenhet till mig. Ja då skulle allt känns mycket bättre.

nu ivääg!

pusshej

Kommentarer
Postat av: Sofie

visst är han fin, men han är verkligen inte liten!! Ja du, du får kalla den precis vart du vill, inte jag som har skrivit den så jag tar inte åt mig om du kallar den för nåt det inte är:P

Ha en trevlig jobbhelg puss

2008-08-29 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0