Egon!

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år!!
Grattis Egon på 3-års dagen!
Ska ringa honom om ca 1 timme då han kommer hem från dagis.

Har även fått veta hur mycket jag ska betala till veterinären..3546kr hejdå. Billigt.

ikväll är det jobb. imorn kväll är det catering jobb i långdunker sen är jag ledig lördag, söndag.
får se vad jag ska kunn hitta på då.

Sofia har varit med mig ut i stallet idag..vi fixade lite med Rival och tog en långpromenad. Vi hade jättetur med vädret för det var uppehåll hela promenaden och inte förrän vi åkte från stallet började det regna. Det var i alla fall mycket trevligt att komma ut och röra lite på sig, både för oss och för Rival. Han var pigg och glad och nu är det nog dags för lite riktigt arbete för honom igen! Jätteskönt att det har blivit bättre.

Jag ska försöka få min bil genom besiktningen så ska jag sälja den. Hoppas att kanske Evelina vill köpa den..hon behöver ju en bil. Jag behöver jättemycket pengar så jag kan köpa en annan bil sen..en bra bil som bara går och aldrig går sönder, helst ska den inte dra så mycket heller...men man ska kunna åka fort med den. Ge mig en sån!

Nej men hare fint!

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0